dinsdag 5 april 2011

Een meisjesdroom komt uit: de eerste Barbie concept store in Europa zit in Spanje - bijzondere plekken in Barcelona

Sorry (Ken) mannen, deze post is voor jullie waarschijnlijk niet zo interessant. Maar ik beloof plechtig dat ik het op de een of andere manier ooit goed zal maken.

Dus kleine meisjes maar vooral ook de al grote meisjes opgelet! Een droom komt uit...je stapt in de wereld van Barbie in het winkelcentrum - El Centro Commercial L'illa. Daar (overigens zeer bekend terrein voor mij omdat ik daar vlakbij gewoond heb) bevindt sinds eind 2009 namelijk De Barbie Winkel. Zo is er naast een grote collectie aan Barbie artikelen bijvoorbeeld ook een speciale ruimte waarbij je je kunt opmaken, je haar kunt doen, verschillende outfits kunt aantrekken en daarna grappige foto's kunt maken. Je wordt er bijna zelf een Barbie van. Heerlijk die jeugdsentiment. Ja ik biecht eerlijk op, ik behoorde vroeger ook tot de Barbie Fan Club.

Wil je dus de titel "De Allerliefste (.....*) Van De Wereld" in je broekzak steken dan weet je waarschijnlijk wie je hier naar toe moet nemen. Snel verdiend deze titel dus dat gaat gepaard met kleine lettertjes. Addertje onder het gras: deze eretitel heeft een beperkte geldigheid
-meestal volgende dag niet meer van kracht-
....* = naar willekeur in te vullen, kan zijn Moeder, Vader, Oma, Opa, Tante, Oom, Buurvrouw, Buurmeisje etc

Adres: Winkelcentrum L'illa, Avenida Diagonal 557, Local 1.18E, 1ste verdieping, 08029, Barcelona
Website: http://www.barbiestorebcn.com/home.htm
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=FLaQvfSJjCc
PS: De meneer in het filmpje heeft aardig iets weg van Ken

Geen opmerkingen: