dinsdag 15 december 2009

Vind leuk tijdverdrijf op www.atrapalo.com - Casa Archidona Report 'A day in a Life'

Nog een week hard werken, en dan mag ik genieten van een welverdiende kerstvakantie en hopelijk mijn slaap in gaan halen. Helaas, alleen maar achterover leunen zal er zeker niet in gaan zitten maar gelukkig weet ik mezelf altijd te paaien met hier en daar een beloning. En aangezien er toch een aantal vrienden achter elkaar binnenkort op de stoep staan en een grote groep over een paar weken om oud en nieuw te vieren, zal er wel de nodige aandacht besteed moeten worden aan plezier en vermaak, dus dat komt ook mij ten goede. He wat vervelend, nou! Toch brengt het wel een verantwoordelijkheid met zich mee, dat ik nu in Madrid zit, wordt er toch een beetje aangenomen dat ik ze op sleeptouw neem. In de zin van " Zeg jij het maar! Jij woont hier, dus jij kent wel de leuke barretjes en restaurantjes!!". En natuurlijk kies ik daar zelf voor, ik ben tot niets verplicht, maar het zit nu eenmaal in het aardje van het beestje, ik wil dat mijn vrienden een leuke tijd in Madrid zullen hebben en met een goed gevoel hier weggaan. Helemaal nu de verwachtingen hoog zijn nadat het uitje van afgelopen jaar naar Barcelona, extreem geslaagd was. Ik kan haast wel zeggen, mijn beste oud & nieuw allertijden. Dus de grote vraag; kan Madrid straks aan Barcelona tippen? Maar goed, ik laat mij niet zo snel kisten, her en der vraag ik aan de echte locals naar tips en ik ben zelf natuurlijk ook continue op onderzoek uit geweest en van alles tegengekomen. Met goede moed, surf ik op het internet, en kom ik deze geweldige site tegen van Atrapalo. Oorspronkelijk een reisagent, dus ben je op zoek naar vluchten, hotels, autohuur met korting, dan zit je hier ook goed. Maar Atrapalo heeft zijn aanbod met last minutes uitgebreid naar restaurants, musea, concertkaartjes, cursussen, etc. Perfect, dit is wat ik nodig heb! Je kan op verschillende steden selecteren, dus ook Barcelona. Mocht je zelf deze kant uit gaan, check dan op de site voor leuk tijdverdrijf. Een nadeel, de website wordt op dit moment alleen in het Spaans aangeboden.

Homepage: www.atrapalo.com

Geen opmerkingen: