maandag 7 december 2009

Sinterklaas weer veilig thuis aangekomen - Casa Archidona Report 'A day in a life'

Ik was me al behoorlijk zorgen aan het maken, aangezien ik nu niet in Nederland zit, zou Sinterklaas mij natuurlijk gaan vergeten. Ik zag de bui al hangen, dit jaar geen speculaas, pepernoten en geen surprises. Verder had ik er helemaal niet meer bij stil gestaan dat Sinterklaas toch uit Spanje komt en dat het voor hem eigenlijk een kleine moeite zou zijn om mij op de terugweg even mee te pakken. Blijkbaar heeft Afluister Piet prima werk verricht en het grote boek van Sinterklaas goed bijgehouden omdat ik waarschijnlijk toch erg lief geweest ben dit jaar, want Sint heeft mij enorm blij verrast met een chocoladeletter, strooigoed en een mooi gedicht. Dank u wel Sinterklaasje!! Dus iedereen gerust gesteld, Sint is weer veilig in Spanje aangekomen, het was een vermoeide reis dus Sint en zijn Pieten blijven nu gezellig samen met mij achter onder de Spaanse zon. Volgend jaar is hij natuurlijk weer van jullie!!

Klik op deze link en lees eerder geplaatste post, komt Sint wel uit Spanje??

Geen opmerkingen: