donderdag 9 juni 2011

Unisa schoenen en tassen gevaarlijk voor de kosmopolitische vrouw - mode

Ik ben er mij er zeer van bewust en ik ben er toch weer in gestonken...schoenen + tassen, de zwakte van menig vrouw. Ik liep langs de Unisa boutique en kon het niet maken om daar gewoon straal aan voorbij te lopen. Met mijn naieve maar goedbedoelde intentie om alleen even rond te kijken, lukte het mij slechts in drie kwartier later weer buiten te staan..alleen natuurlijk niet zonder lege handen. Hier schrijft de trotse eigenaresse die inmiddels met haar paar koraal rode suede sleehak meultjes, op wolkjes loopt (ze lopen namelijk echt heerlijk!). Op zoek naar een paar mooie zomerse sandaaltjes? Bij Unisa kan je zonder twijfel zeker slagen! Pas op!...ze hebben ook hele mooie tassen=)

UNISA begon 30 jaar geleden met het maken van voornamelijk espadrilles in Elda (Alicante). In de loop der jaren is de productlijn uitgebreid, zoals we Unisa nu kennen. Unisa schoeisel is bestemd voor de kosmopolitsche, moderne, energieke en levenslustige vrouw die kiest voor zowel mode en comfort tegen een redelijke prijs. Unisa doet het heel goed in Spanje maar weet met gemak het internationale hart te veroveren. Zo worden o.a. meer dan twee miljoen paar schoenen per jaar naar de Verenigde Staten verscheept.


Website:
http://www.unisa-europa.com/

2 opmerkingen:

Edwin y Cornelia zei

Maar geen grote maten, zeker?
(je kunt het niet laten om naar binnen te gaan, of je kunt het niet maken om er langs te lopen, je bent zeker halverwege de zin van gedachten veranderd?) Groeten! Cokky

Casa Archidona zei

Bedankt Cokky & Edwin, als ik jullie niet had =)
Sinds ik gedurende de dag met 3 talen jongleer, heb ik er steeds vaker last van =(

PS: ik heb online in ieder geval maat 42 kunnen vinden (en volgens mij is dat de Nederlandse 43, aangezien ik hier over het algemeen in Spanje en ook bij Unisa met een maatje minder uit de voeten kan.)