maandag 11 januari 2010

Ooit een palmboom gezien in de sneeuw? - Casa Archidona Report 'A day in a Life'

Na alle verhalen vanuit het thuisfront, over -15 graden en 25 cm sneeuw, schaatsen, hutspot, warme chocolademelk en noem het maar op. Kan ik nu eindelijk een beetje meepraten. Een paar weken geleden hadden wij wel hier wat poedersneeuw gehad, maar meer dan dat was het ook niet. Nou misschien nog een dag natte sneeuw. Maar gisteravond was het dan zover, vanuit mijn slaapkamer kon ik mijn ogen niet geloven - het kind kwam weer in mij boven- ik zie grote sneeuwvlokken..''Het sneeuwt in Madrid''. Het is dat het al ontzettend laat was, anders was ik zo in mijn pyjama naar buiten gerend om een sneeuwpop te maken of een sneeuwballengevecht tegaan houden. Vanochtend toen ik buiten liep, zag ik dan toch nog een mooi gespreid dekbedje van sneeuw en dit levert natuurlijk ook in Madrid mooie winterse taferelen op. Om jullie te laten meegenieten heb ik wat kiekjes geschoten. En om te voorkomen dat jullie mij straks niet geloven, heb ik natuurlijk wat Spaanse kenmerken op de foto erbij genomen. Hoelang zullen we hier nog van gaan genieten..deze sneeuw is namelijk volgens mij van onschuldige aard als je het vergelijkt met in Holanda.

Geen opmerkingen: