dinsdag 20 oktober 2009

Yerbabuena voor veggies - bijzondere plekken in Madrid


Ja je zal met dit restaurant niet iedereen verblijen, Yerbabuena dat munt (kruidenplant) betekent of als je het letterlijk zou vertalen 'goed gras' zou zijn, is namelijk een vegetarisch restaurant.Met een frisse basis inrichting van appeltjes groen en worteltjes oranje en gebruik van hoogstaande ingrediënten, voel je je als vegetariër al snel welkom. Tevens geven zij bovendien aandacht aan de presentatie van het eten (wat ik niet geheel onbelangrijk vind, het oog wil toch ook wat!), dat zoals je kan zien op de foto, een en al vrolijkheid uitstraalt. Ik heb er heerlijk gegeten, de bulgur vond ik zelf niet zo speciaal maar de pannenkoekjes en gazpacho wel. Wees niet zo gulzig als ik, want een hoofdgerecht is meer dan voldoende. Een echte vleeseter zou ik hier niet mee naar toenemen, maar dat moge duidelijk zijn.

Tip: ga doordeweeks in de middag en neem het menu dan ben je een stuk voordeliger uit!

Lees ook: De vegetariër heeft het moeilijk in Spanje
http://casa-archidona.blogspot.com/2008/08/de-vegetarir-heeft-het-moeilijk-in.html


Bron: yerbabuena
Adres: C/ Bordadores 3, 28013 Madrid (Metro: Sol, Opera)

Geen opmerkingen: