dinsdag 14 juli 2009

Koekiemonsters opgelet met Demasié! (winkel/café) - bijzondere plekken in Barcelona



Lukt het jou als er een blik koekjes in de buurt staat er slechts eentje van te nemen? De zoetekauwers onder ons zullen de verleiding nauwelijks kunnen weerstaan en gerust het hele blik leeg eten. En daarom weet ik niet of het handig is om dit aan alle lezers te verklappen...Maar aan de andere kant neem ik aan dat de koekjesmonsters die zich aangesproken voelen, oud en wijs genoeg zijn om zelf de verantwoordelijkheid te nemen. Demasié heeft namelijk heel goed gezien, dat koekjes lekker zijn maar eigenlijk heel saai. Demasié steekt namelijk koekjes van de meest uitgesproken smaken in een hip en modern jasje. Met deze koekjes durf je tenminste bij iemand op bezoek te komen oftewel een uitstekende binnenkomer. Demasié heeft twee winkels waar je deze prachtexemplaren kunt bewonderen, proeven, ruiken en natuurlijk kopen. Tevens is er een Demasié Café waar je heerlijk kunt genieten van een kop koffie met heerlijke koekjes. Een prachtig concept als je het mij vraagt, helaas heb ik nog niet de gelegenheid gehad om dit zelf uit te testen. Ik hoor dus graag naar jullie bevindingen!

Adressen:
Demasi
é Princesa
Princesa 28, 08003 Barcelona

Demasi
é Decasp (mini yo)
Casp 15, 08010 Barcelona

Demasi
é Cafe
Roger de Lluria 8, 08010 Barcelona

Homepage: www.demasie.es
Foto:http://www.bispublishers.nl/bookpage.php?id=123
Foto:http://www.dolcecity.com/barcelona/uploaded_images/demasie-712969.jpg



Geen opmerkingen: