woensdag 3 maart 2010

Marisquería Ribeira do Miño (restaurant voor zeebanketliefhebbers) - bijzondere plekken in Madrid

Wij blijven nog even in de sectie 'zeevruchten'...Je hoeft er niet speciaal voor naar Galicië, ook in Madrid heb ik inmiddels mijn 'marisco' restaurant gevonden. Precies zoals je dat van een Spaans restaurant gewend bent, tl-licht, meubels die sinds de jaren 70 niet meer zijn vervangen. Maar waar je voor komt is de grote schotel met zeebanket voor 2 personen met een zeer feestelijke prijs van rond de 30 euro! Voor dit bedrag kan je het absoluut in Nederland nergens vinden. Vergezeld met een wijn uit de Ribeira streek, heb ik genoten. Dus dit adresje noteer ik zeker in mijn agenda. Vooral een aanrader als je met een grote groep ergens wil gaan eten. Het is dan wel handig om van tevoren te reserveren. Maandag zijn ze gesloten.



Adres:
Calle de
Santa Brígida 1, Madrid (metrohalte Tribunal)
Website: http://www.marisqueriaribeira.aliste.info

Geen opmerkingen: