dinsdag 17 februari 2009

' s werelds beste topkok komt naar Nederland - culinair


Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat topkok Adrià Ferran naar Nederland zou komen. Nog altijd staat het eten bij zijn restaurant El Bulli en natuurlijk om hem te mogen zien werken hoog op mijn wensenlijstje. Helaas is dat niet zo makkelijk omdat hij zo een 400.000 aanmeldingen per jaar ontvangt. Nu eindelijk zou mijn droom een stukje dichterbij komen, waar het niet dat de kaartjes voor de lezing in een mum van tijd waren uitverkocht. Alsof het ging om een popster zo zegt Tijno Verkerke van M-Visible waar de kaarten voor de lezing en de boekpresentatie van zijn nieuwe boek 'Een dag bij el Bulli' op 9 april in het Amsterdamse NH Grand Hotel Krasnapolsky te koop werden aangeboden. Nu schijnt dat er een verzoek ligt voor een tweede lezing..dus beste culinaire verslaafden onder ons 'fingers crossed!' Ik houd jullie op de hoogte.

Lees ook mijn eerdere geschreven post over deze wonderbaarlijke kok in de rubriek culinair.

Bron: http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/3268741/__Topkok_Adri_geniet_populariteit_van_popster__.html?p=7,1
Foto:
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2008/09/13/ferran.jpg

Geen opmerkingen: