dinsdag 2 februari 2010

RUNNING THE SAN SILVESTRE IN MADRID - Casa Archidona Report Short Movies

In deze rubriek kun je korte impressies bekijken van mijn omschakeling naar het Spaanse leven.

In deze vijfde aflevering kunnen jullie vanuit de luie bank samen met mij en 30.000 anderen 10 kilometer rennen. Deze jaarlijkse traditie vindt plaats in Madrid op oudejaarsdag en zoals de beelden laten zien,toegankelijk voor verschillende niveaus; de professionals, een groep die echt op tijd wil rennen en een andere groep die met name voor de lol meedoet. Deze laatste groep neemt vooral serieus hoe je erbij loopt, en zal er alles aan doen om er tussenuit te springen, zowel letterlijk als figuurlijk.

Ik raad het iedereen aan en kan niet genoeg zeggen, hoe leuk het is om aan deze traditie mee te doen. Een geweldige sfeer die ervoor zorgde dat mijn oudejaarsdag niet meer stuk kon gaan.

Dus zijn jullie klaar voor de start?

De filmpjes zullen uitsluitend in het Engels worden aangeboden.

3 opmerkingen:

Wassy zei

You didnt warn me that it DOES cost energy to watch it.. But a big thumbs up for finishing!! Lets not mention the time.. :-)

Casa Archidona zei

1 uur en 25 minuten, zonder echt trainen. Het had slechter gekund =)

Unknown zei

1 hour and 23 minutes!!!!i think is one of the best days of my live!!!we are ready to go to NY!!!!!