maandag 24 januari 2011

FITUR, grootste internationale toerisme beurs van Spanje - Casa Archidona Report

Afgelopen weekend vond de 31ste editie van FITUR (Feria Internacional de Turismo) plaats, de grootste Internationale Toerisme beurs van Spanje en niet te vergelijken met onze "vakantiebeurs.". De beurs is zeer indrukwekkend; immense grote stands, veel aandacht besteed aan presentatie, fanfare, verschillende optredens en Braziliaans carnaval. Op uitnodiging kon ik rustig even rondkijken en inspiratie opdoen. Met meer dan 10.000 exposanten uit 166 verschillende landen, weet je eigenlijk niet waar je moet beginnen. (Trek er gerust een dag voor uit of liever een lang weekend) )Naar hier en daar wat stands bezocht te hebben o.a. Japan en Colombia, besloot ik mij maar te richten op waar ik voor gekomen was, Spanje. Meerdere hallen waren ingericht met stands over Spanje en gelukkig goed onderverdeeld in regio's. Dan besef je pas hoe groot en divers het land is. Ik heb hier en daar wat leuke ideeën op gedaan en ik zal die natuurlijk de komende tijd met jullie delen.

Website: http://www.ifema.es/ferias/fitur/default.html

Geen opmerkingen: