vrijdag 9 september 2011

Vogue Spain Fashion's night out in Madrid een overvloed aan schoonheden per m2 - Casa Archidona Report

Afgelopen woensdag werd voor de derde keer Fashion's Night Out wereldwijd gevierd en zo ook in Madrid. FNO werd voor het eerst gehouden in 2009 als initiatief om Vogue te ondersteunen en de aankopen te stimuleren, aangezien de wereldwijde crisis ervoor zorgde dat er minder werd besteed aan mode en schoonheid. Door het grote succes lijkt het erop dat FNO voor herhaling vatbaar is en gezien wordt als het startsein van het nieuwe seizoen.

Voor de rasechte Fashionista of Shopaholic is FNO een MUST. Ondanks dat ik mij zelf niet tot de harde kern beschouw, was ik voor dit evenement zeker te porren. Ik keek mijn ogen uit wat betreft het prachtig tafereel dat plaatsvond in de duurste winkelstraten van Madrid (van Velazquez tot Serrano).
* Calle Ortega y Gasset
* Barrio Salamanca - Plaza de la Independencia
* Calle Almirante, Fernando VI, Barbara de Braganza

Elke winkel was een evenement op zich; met beroemdheden, ontwerpers, hors d'oeuvres, cocktails, bubbels, dj's, shootings, rode lopers, catwalks, veel hoge hakken en beauty's.

Voor met name de Ladies onder ons, houd dit evenement voor volgend jaar in de gaten.
Dresscode tip: A la Sex and the City, tenzij je wil opvallen ;)
Voor de (hunting) Gentleman onder ons: een overvloed aan sexy schoonheden per m2 (One stop shopping, wat wil een man nog meer)

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=tPYwwTAU2rs
Website: http://www.vogue.es/articulos/fashion-s-night-out-madrid-2011/12508

Geen opmerkingen: